Un carnestoltes diferent, però carnestoltes!

Un carnestoltes diferent hem pogut celebrar enguany. Amb les mesures adequades hem pogut fer algunes activitats durant la setmana. L’alumnat de sisé ha pogut passar pels diferents grups mentre estaven als patis o a les terrasses per anunciar les consignes i revisar-les. Algun xiquet i xiqueta s’han quedat blanquets per la farina.

L’últim dia de la setmana hem pogut celebrar el carnestoltes, amb la temàtica del llibre de la tertúlia, El Principito, hem anat vestint-nos de les consignes fins a arribar a dur l’últim dia les tres: una capa, una jaqueta o jersei verd i una corona. A més, l’alumnat de sisé ha representat el judici a Carnestoltes, enguany sent tres representacions simultànies per tal d’evitar l’aglomeració de tot l’alumnat i mantenint la distància entre els grups de convivència estable.

S’ha d’agrair la col·laboració, com cada curs, de l’empresa de menjador Mendoza i l’Ampa de l’escola per haver dut una barreta de xocolate i una magdalena per a cadascú.