Trobada d’Escoles en Valencià 2023 a Benissa!

El dissabte 25 de març de 2023 se celebrarà a Benissa la Trobada d’escoles en valencià de la Marina Alta, amb el lema “Recuperem el verd amb Carme Miquel”. Facilitem l’enllaç per conèixer una mica més qui era Carme Miquel i la seua aportació a l’ensenyança i a literatura valenciana.

Des de la nostra comunitat educativa ja estem coordinant-nos amb totes les escoles de la comarca i amb altres institucions i associacions locals per tal de fer aquest dia un esdeveniment memorable per a tota la comunitat educativa benissera, especialment per a l’alumnat.

Són moltes les activitats que estan preparant-se, i prompte es publicarà la programació de totes elles. Mentrestant anem calfant motors i posant-nos a punt. Per això estan a disposició les samarretes de la Trobada en commemoració a Carme Miquel. S’ha repartit a tot l’alumnat una fulla per a la comanda de samarretes per talles. Es podran demanar i pagar les samarretes a l’escola fins al 28 de febrer. A l’entrada dels edificis d’infantil i primària hi ha mostres per a veure millor les talles i així confirmar la comanda de les samarretes.

Des de l’escola animem tota la comunitat educativa a participar activament en les propostes d’activitats que arriben des dels diversos àmbits locals per tal de poder fer una trobada de gran celebració per a Benissa i tota la gent de la comarca.