Llegim? Vivim una setmana de llibres.

Vivim una setmana de llibres, de contes, de faules, d’històries. L’alumnat han estat fent diverses activitats durant la setmana per a celebrar el Dia del llibre infantil i juvenil, que és el 2 d’abril.

Un xicotet taller per presentar el llibre que més els agrada, lectura entre diverses classes o l’intercanvi de llibres han sigut activitats on ha participat tota l’escola, bé a l’aula com al pati.

També es van lliurar els premis del concurs de narrativa i de dibuixos de l’AMPA per a l’alumnat de primària i infantil. Enhorabona a tot l’alumnat participant, especialment a aquell seleccionat.

Junt amb l’intercanvi de llibres i el lliurament de premis, l’alumnat de sisé va preparar unes taules d’esmorzar per tal de recaptar fons per al seu viatge de fi de curs.

Va ser un gran dia de convivència i d’esplai per a tot el centre.