6 d’abril, Dia mundial de l’activitat física. Ens movem?

Aquest curs teníem moltes activitats especials programades des del Departament d’Educació Física del centre, unint-nos a iniciatives com la Trobada de Pilota Valenciana als centres de la Marina, promoció d’esports com el voleibol i el bàdminton en les seues federacions entre d’altres, activitats que s’han cancel·lat per la pandèmia del coronavirus COVID-19.

També teníem preparat una activitat conjunta entre l’Ajuntament de Benissa, el CEIP Pare melchor i el CEIP Manuel Bru per celebrar el dia de l’Esport i l’Activitat Física per tot el poble, adherint-nos a la iniciativa de la Fundació Trinidad Alonso que està convertint-se en tradició al nostre centre.

Les activitats presencials s’han suspès, però com l’esport té molt de superació, aquesta última activitat continua, i la farem en casa, perquè el coronavirus no podrà en nosaltres

Com ho farem?

El dilluns dia 6 d’abril feu fotos o vídeos mostrant els hàbits saludables que seguiu; desdejuni o menjar saludable, les activitats físiques que vos hem enviat en les tasques setmanals o altres que vos agraden, etc. Ens agradaria que tota la família participara, ja que la salut es cosa de tots.

Aquests vídeos, fotos i autorització dels dret d’imatge (baixa autorització), els enviareu al correu electrònic de l’escola (info@ceipparemelchor.com) i nosaltres prepararem un material per participar com a centre en la iniciativa «Dia de l’Esport en Casa i en Família» amb el lema «Jo em menege a casa», i així aconseguir material esportiu per a l’escola, a més de divertir-nos i motivar tota la comunitat educativa.

També podeu compartir els vostres vídeos de manera individual en les xarxes socials com s’explica en la informació que trobareu en els documents següents, a través de Twitter o Instagram mencionant @comunitatesport, @ceipparemelchor, amb el hashtag #DiaDelEsport, #EstoNotienequeParar, #Estopasará.

Trobareu jocs i activitats físiques que podeu realitzar, manualitats i diplomes d’esport a casa.

Activitats físiques

Manualitats: punts de llibre, enganxines.

Diploma

Podeu trobar més informació a la web: www.fundaciontrinidadalfonso.org/proyecto/valores-deporte/dia-de- esport/

Ànims! Ens movem!