REUNIÓ DEL SEGON TRIMESTRE DE CINQUÈ.

Estimades famílies, informem dels següents punts respecte a la reunió del segon trimestre:

VALORACIÓ DEL PRIMER TRIMESTRE:

Els vostres fills i filles s’han adaptat bé al nou cicle, venen contents a l’escola i es relacionen amb tots els companys i companyes.

En general han millorat respecte al principi de curs.

Com els dos grups de cinquè són uns grups actius i nombrosos ( 26 alumnes ) quasi tos els dies s’ha de dedicar uns minuts a parlar amb ells /es, aspecte que han de millorar.

Als xiquets i xiquetes, en l’avaluació del primer trimestre, se’ls va considerar l’apartat del comportament i el treball com vam apuntar en aquesta web en el comunicat de la reunió del 1r trimestre. I així es seguirà en les properes.

AULES

Els alumnes confinats tenen les tasques de cada dia en Aules, han de mirar les carpetes i fer-les. Ells/es saben com funciona i és la seua responsabilitat.

ACTIVITATS

L’escola, a partir d’aquest trimestre, ha aprovat que les eixides seran gratuïtes, per tant no haureu de fer cap pagament. Com sempre, vos enviarem un full amb la informació i l’autorització per a què els xiquets i xiquetes puguen anar a l’eixida.

17 de març: Taller de Percussió Corporal a l’escola.

18 de març: Eixida a L’Albufera i Saler de València.

24 de març: Taller de Tambors a l’escola.

12 d’abril: Teatre d’angles a l’escola.

10 de maig: Eixida a Les Corts, La llotja, Les Torres de Serrans i Parc de Gulliver a València.

Juny: 1 dia en bicicleta per La Ruta Verda de Benicàssim – Orpesa.

S’ha demanat una xarrada a la Guardia Civil al voltant dels perills dels menors en la navegació per les xarxes socials i som a l’espera de la data.

PRECS I PREGUNTES

SALUTACIONS I GRÀCIES!