Ràdio Escolar

Per al nostre primer programa de "Ràdio Luis Vives" hem volgut donar tot el protagonisme als nostres alumnes i alumnes més xicotetes perquè ens comptaren tot l'aprés fins ara i al final ens sorprendran amb.... per a descobrir-ho hauràs d'escoltar tot el programa.

Per al nostre següent programa de "Ràdio Luis Vives" aprofitant el dia 8 de Març els nostres alumnes i alumnes de sisè de primària han investigat a prop de les dones més destacades de la "Generació del 27".... per a descobrir-ho hauràs d'escoltar tot el programa.