COM TREBALLEM EN PRIMÀRIA

En l'etapa de primària l'eix vertebrador sobre el qual gira l'aprenentatge del nostre alumnat  és el treball cooperatiu.

IMG-20200518-WA0010
IMG-20200518-WA0008

Totes les aules estan distribuïdes en equips base formats per 4 integrants.

IMG-20200518-WA0018

Per a aconseguir un major coneixement i unió entre tot l'alumnat, realitzem una dinàmica de cohesió de classe tots els dilluns, per a començar amb ànim la setmana. Aquestes cohesions els ajuden a conéixer-se , acceptar-se i respectar les diferències de cadascun.

Acabem la setmana amb un joc , amb el qual reflexionem l'important que és el treball en equip.

IMG-20200518-WA0004

En totes les àrees utilitzem diferents estructures de treball cooperatiu per a fer la tasca diària. En cadascun dels diferents cursos utilitzem diferents materials manipulatius.

En tercer cicle  utilitzen les tauleta com una altra eina més de treball.

IMG_3090
IMG_3101

Els alumnes i alumnes més majors sempre estan disposats a compartir els seus coneixements amb la resta del seu companys per això realitzem activitats internivel.

Des del pla lector del centre treballem la importància de la lectura en la formació del nostre alumnat .Cada dia amb l'entrada amable, els 15 primers minuts del la jornada es dediquen a la lectura.

IMG_3595