PLA DE FORMACIÓ DEL PROFESSORAT

Tots els anys s’organitzen en el centre diverses iniciatives de formació del professorat amb la finalitat que, a partir de les necessitats detectades, afavorir entre el personal docent la innovació i la investigació dins de l’aula amb la finalitat d’elevar l’impacte en el rendiment acadèmic de l’alumnat i determinar quines pràctiques són les més adequades per a la millora del desenvolupament escolar i personal de l’alumnat.

A més, les actuacions estan fonamentades en la innovació en diferents contextos, en les aportacions realitzades pels centres els resultats dels quals han sigut satisfactoris, atenent especialment les propostes per a la millora de la pròpia pràctica educativa, i a aquelles dirigides a potenciar el treball en equip del professorat.

Aquesta formació es realitza en el centre escolar tots els dimarts del curs de 15.00 a 17.00 hores.