AUXILIAR DE CONVERSA

Les actuacions dels auxiliars de conversa estan encaminades fonamentalment als docents i a l'alumnat i es poden desenvolupar en els àmbits:

• Lingüístic i sociolingüístic: l'auxiliar és un model de correcció a nivell fonètic, gramatical, lèxic, semàntic, d'interacció o de registre, posant l'èmfasi en el treball de la llengua a nivell textual i especialment en el codi oral.

• Didàctic: l'auxiliar es coordina amb el professorat per a planificar activitats, elaborar materials o buscar recursos.

• Intercultural: l'auxiliar acosta la cultura i la societat del seu país i dels països de llengua anglesa a través de presentacions de temes actuals, materials autèntics o contactes amb centres educatius d'aquests països.

• L'auxiliar suposa una gran motivació per a l'alumnat perquè representen joventut, novetat, exotisme, etc.

La nostra auxiliar de conversa, Puja (de l'Índia), reforça la pràctica específica de conversa i la destresa oral del nostre alumnat de 1r a  6é en llengua anglesa.