Sol·licitud de participació en el banc de llibres 2023-2024 (només per a l'alumnat de nova participació)

Els alumnes/as que durant el període d'admissió hagen sol·licitat plaça en altres centres per a 1r de primària hauran d'esperar a saber quin centre els adjudiquen i sol·licitar la pertinença al banc de llibres allí.

S'haurà d'emplenar una sol·licitud per cada alumne/al fet que vulga participar mitjançant el formulari que apareix en aquest tràmit.

Una vegada emplenada la sol·licitud es presentarà mitjançant el correu electrònic de la tutora. El centre arxivarà aquestes sol·licituds i requerirà la signatura de les mateixes al començament del curs escolar, com a requisit necessari perquè l'alumnat siga participant.

NO ES PODRÀ PRESENTAR AQUESTA SOL·LICITUD PRESENCIALMENT

En el cas que les famílies no tinguen la possibilitat d'enviar la seua sol·licitud per correu electrònic, el centre els facilitarà una altra manera de presentació.

Veure Ordre 26/2016 de 13 de juny (bases reguladores)

Veure Ordre 2 de juny de 2021 (bases reguladores)

Els participants en el Banc de Llibres de 1r a 6é els rebran al setembre.

Document de lliurament de llibres.

necessari per a retornar els llibres de text en finalitzar cada curs