VIATGE A la NEU

Ja han tornat.

Els alumnes i alumnes de 6é han tornat del seu viatge a la neu.

Des del diumenge 8 fins al divendres 13 han estat aprenent a esquiar i divertint-se en l’estació d’esquí de la Masella al Pirineu.

Aprendre a esquiar amb dues hores diàries d’esquí dirigides per monitors de l’escola catalana d’esquí, l’estada a l’hotel Alp convivint amb xiquets i xiquetes d’altres col·legis, la piscina climatitzada on es podien relaxar després d’una jornada esgotadora, l’animació a càrrec de l’equip de GO Team de l’hotel, la discoteca per a acabar el dia, el descobriment de Puigcerdà, capital de la comarca de la Cerdanya, la convivència amb els seus companys i companyes que ha servit perquè es coneguen una mica més, la millora de la seua autonomia i un llarg etcètera fan d’aquest viatge una experiència que recordaran la resta de la seua vida.

Sense incidents dignes d’esment. Tots han aprés a esquiar, cadascun al seu nivell. Espectacular l’esperit de superació de tots de les dificultats que es presentaven així com la progressió d’alguns xiquets que han arribat a baixar pistes roges en només una setmana.

UNA EXPERIÈNCIA INOBLIDABLE!!