MENJADOR ESCOLAR

email: clvshispanitat@gmail.com

El menjador escolar té una capacitat per a 150 comensals, en cadascun dels 2 torns. Actualment atén a mes de 300 comensals .

L'horari és de 14.00 h a 15.30 h excepte en setembre i juny que és de 13.00 a 15.00.

L'empresa Colevisa és la triada pel Consell Escolar del centre per a la seua gestió. L'empresa és la que aporta les matèries primeres i elabora els menús, que han de ser equilibrats i saludables, així com aquells per a  comensals amb alguna intolerància o altres circumstàncies que puguen donar-se. El preu del menú és 4,25 €.

No hi ha servei d'àpats sinó que el menjar s'elabora en la cuina del centre cada dia. Es realitzen jornades gastronòmiques amb diferents temàtiques com la jornada espacial, el dia d'Itàlia, Irlanda, Grècia, Holanda o la Xina o la jornada de Star Wars.

El personal de menjador està format per una encarregat que a més és docent del centre, 1 cuinera, ajudants de cuina, 1 coordinador i 18 monitors.

Si vols saber més veu al blog del menjador