La dependenta

A les classes de 4 i 5 anys s'ha treballat l'ofici de dependent i dependenta. Aquest ofici desperta gran interés en les xiquetes i xiquets d'aquesta edat. Les compres i vendes són activitats que realitzen freqüentment en companyia de les seues famílies i no cal dir quan els agrada jugar a ser caixers i caixeres a la tenda de l'aula BARRI.

Laura Martín, companya de classe de Cristina Bertomeu, professora actual al nostre centre,  ha sigut l'alumna del col·legi encarregada de contestar les preguntes plantejades per l'alumnat.

Ella ha fet feina de caixera en diferents supermercats i ha explicat quines són les seues ferramentes de feina, quina és la despesa més gran en una compra, alguna anecdota graciosa.

Gràcies, Laura per la teua participació, ens ha agradat molt.