Amb aquesta formació es pretén que les professionals de l'educació promoguen l'actualització pedagògica dels professionals implicats en l'Educació Infantil, afavorisquen la reflexió i l'anàlisi del professorat sobre la pròpia pràctica educativa i aporten recursos, propostes d'intervenció i enfocaments metodològics coherents amb les bases pedagògiques, sociològiques, filosòfiques i científiques que caracteritzen l'etapa.
CONTINGUTS
- Punt de partida: avaluació conceptual front avaluació competencial. Característiques de l'avaluació en Educació Infantil.
- Per a què avaluem: finalitats de l'avaluació.
- Què avaluar: el context físic.
- Com avaluar: la recollida d'informació.
- Quan avaluar: el seguiment en l'avaluació.
- Els agents de l'avaluació: centre, docents, alumnat i famílies.
- Contextualitzem l'avaluació a través de la LOMLOE.
- Instruments i recursos per a avaluar en Educació Infantil.
DIRIGIT A
Aquesta formació va dirigida preferentment al professorat i personal tècnic d'Educació Infantil de centres no universitaris, tant de titularitat pública de la GVA com d'altres titularitats, que estiga en ACTIU prestant servei en l'etapa d'Educació Infantil i seguint estrictament l'ordre de selecció i inscripció segons els criteris establits en l'apartat de CONDICIONS de la convocatòria.
OBSERVACIONS
- Es tracta d'una formació en línia amb continguts centrats en l'avaluació en educació infantil. El curs conté elements teòrics i normatius, així com instruments i recursos útils per a la recollida d'informació per a l'avaluació de l'alumnat en Educació Infantil.
- El 29 d'abril des de les 17.30h fins les 18.30h hi haurà una sessió síncrona en línia obligatòria de presentació i introducció al curs de 17.30h a 18.30h que requerirà registre d'assistència.
- El 20 de maig des de les 17.30h fins a les 18.30h hi haurà una segona sessió síncrona en línia obligatòria de presentació de l'eina Excel per a avaluar en Educació Infantil.