Dia escolar de la NO violència

El 30 de gener es celebra el Dia escolar de la NO violència i la pau, i des del CEFIRE Específic d’Educació Infantil no podíem deixar de celebrar-ho.

El Dia Escolar de la No Violència destaca la importància de crear entorns educatius lliures de violència. Aquest dia busca conscienciar estudiants, educadors i comunitats sobre la necessitat d'erradicar la violència a les escoles i fomentar pràctiques que promoguen l'enteniment i la tolerància.

Els educadors tenen un paper clau al modelar comportaments positius, mentre que la participació dels pares i la comunitat reforça els valors de respecte. En última instància, es busca establir una cultura escolar arrelada en principis de pau i enteniment.

Per celebrar aquest dia us deixem un post que han realitzat les nostres companyes del CEFIRE de València amb múltiples recursos per a que pugau treballar aquest dia a la vostra aula, així com una breu selecció de recursos que podeu trobar als CEFIRE’s de la Comunitat Valenciana.