III CONFINT DE LA COMUNITAT VALENCIANA

El 5 de maig es va celebrar la III CONFINT de la Comunitat Valenciana al Jardí Botànic de València. Els joves van presentar els seus projectes i propostes d’acció davant la crisi climàtica. Compartim el vídeo resum i agraïm a tots els assistents i col·laboradors l’esforç realitzat perquè aquesta jornada poguera dur-se a terme.
Destaquem la participació activa en la fira i en la jornada dels centres IES Carles Salvador (Aldaia), Els Foies (Beniganim), Escola FP Misericòrdia, CIPFP Ciutat del Aprenent, IES Clara Campoamor i IES El Saler (València), i CEIP Castro (Alfondeguilla). També agraïm la col·laboració de les entitats que van participar i felicitem a les alumnes seleccionades per a la pròxima CONFINT Nacional: Carla María Saniuta, Aloma García i Vilalta, i Nicole Kenya Conde Ayala.