CONCURS “EXPRESS-ARTE CONCIENCIA”

Des del Cefire CTEM, volem contribuir a la difusió del concurs Express-Arte ConCiencia, convocat per l’IFIC, en el marc del Projecte Meitner, dirigit a l’alumnat d’Ensenyament Secundari i Cicles Formatius de tota Espanya.

Els qui desitgen participar, han de fer un treball artístic sobre alguna científica pionera de la radioactivitat.

Els treballs són lliures, podeu escriure poesia, microrelats, fer coreografies, pintures, còmics, fotos, música, monòlegs, curtmetratges… El que se us ocórrega! Es farà una classificació en tres modalitats: text, vídeo i imatge. L’única condició és que tinguen una extensió “express”:

– Textos: fins a 1.500 paraules.

– Imatges: format DIN-A2.

– Vídeos: duració inferior a 5 minuts.

Les participacions podran ser individuals o en grup, i hauran d’estar tutelades per professorat del centre educatiu de l’alumnat. A més, podeu fer els treballs en qualsevol llengua de l’Estat Espanyol.

El termini de presentació dels treballs és fins al 30 d’abril de 2021.

Després, les obres s’exposaran al públic en la pàgina web  del projecte i en els seus perfils de xarxes socials per a la seua votació.

Es premiaran tres treballs artístics, cadascun amb una dotació econòmica de 500€, a nom del centre educatiu de l’alumnat guanyador. A més, se seleccionaran altres 20 treballs per a realitzar una exposició digital. Els centres d’adscripció responsables rebran una còpia del llibre “Sàvies”, d’Adela Muños Páez.

La informació sobre les bases del concurs, els terminis de participació, de resolució i els premis pot consultar-se en la web del projecte:  https://recordandoalise.es/eventos/concurso/

El concurs és finançat per la Fundació General CSIC a través del seu convocatori Compte la Ciència.