FIRA TECNOLÒGICA-2021

Fira Tecnològica de la Comunitat Valenciana

Us presentem la Fira Tecnològica 2021, organitzada per CEFIRE CTEM (Específic d’Àmbit Científic, Tecnològic i Matemàtic), amb la col·laboració de la Universitat Politècnica de València (UPV) i l’Associació del Professorat de Tecnologia de la Comunitat de València (APTCV).

Serà una Fira un poc especial, perquè aquest any les condicions sanitàries no ens permeten ajuntar-se en un mateix espai físic, però si virtual, així que es tractarà d’una Fira Tecnològica virtual, on el professorat mostrarà els projectes realitzats pels seus alumnes i podrà plantejar dubtes, millores, etc. creant interacció entre els participants, que és el que interessa en aquests tipus d’esdeveniments, disposar d’un lloc de trobada i poder compartir experiències, perquè l’alumnat siga l’últim beneficiari.

Amb quins projectes pots participar?

En la Fira Tecnològica, els projectes poden estar implementats amb electrònica digital, analògica, mecànica, pneumàtica, o qualsevol tecnologia que vulgueu presentar, a més a més es poden presentar projectes de qualsevol nivell (des de 1r ESO fins a Batxillerat o FP). Agrupats de la següent manera:

– Projectes de 1r i 2n d’ESO

– Projectes de 3r i 4t  d‘ESO

– Projectes de 1r i 2n de Batxillerat

– Projectes de Cicles Formatius de grau mitjà

– Projectes de Cicles Formatius de grau superior.

Com es desenvoluparà la Fira?

L’1 de març tindrà lloc la primera sessió síncrona per videoconferència, per a obrir la Fira, on s’explicarà el  desenvolupament.

A partir del 8 de març es presentaran les propostes de projecte en el fòrum (No és necessari que estiguen acabats en eixa data)

El 29 de març,  lliurament dels vídeos i memòries dels projectes acabats que es presenten a concurs.

En este moment els participants hauran de visionar la resta de projectes i interactuar fent preguntes, consultes, donar idees de millora, etc.

El professorat participant, també tindrà la possibilitat de participar Síncronament en l’exposició de projectes realitzats per alumnat de la UPV.

El 20 d’abril es comunicarà els projectes que han sigut seleccionats per a donar-los el reconeixement a l’última sessió webex amb data 6 de maig.

Tot l’alumnat que  presente el projecte  rebrà una samarreta de la Fira Tecnològica amb la cortesia de l’APTCV.

L’alumnat dels projectes seleccionats rebrà una calculadora científica amb la cortesia de CASIO.

Com pot participar l’alumnat?

L’alumnat ha de presentar els seus propis projectes mitjançant un vídeo. Cal tindre en compte que la Fira serveix per a l’intercanvi d’experiències i incrementar l’interés de l’alumnat cap a la tecnologia.

Els projectes presentats entraran a concurs i els seleccionats seran presentats mitjançant videoconferència a la resta de participants.

Si esteu interessats a participar, la inscripció en el següent enllaç: INSCRIPCIÓ.

Inscripció fins al 21 de febrer

Us esperem!