Hola, et donem la benvinguda al CEEDCV.
Si eres docent que mai ha treballat en Conselleria, hauries d'activar el teu usuari en les plataformes que disposa per al professorat. Per a tal efecte, segueix les instruccions especificades en el següent document.
Una vegada que tingues clar el teu usuari i contrasenya de les diferents plataformes, has de seguir les següents instruccions:
- En el centre utilitzem la identitat digital (ID) per a les comunicacions. La ID té el format n1.cognom1cognom2@edu.gva.es. Cas que no sàpies quina és la teua ID, consulta aquest document en l'apartat "Identitat digital personal docent".
- Una vegada tinges la ID, entra i valida't en http://office.com on tindràs accés a les aplicacions de Teams, Outlook (correu), OneDrive, etc. Quan entres, veuràs una cosa similar a açò:
- Si accedeixes a Teams , comprova que estàs en l'equip "Claustre" (compte, pot tardar unes hores des que t'activen en Itaca).
- Accedeix a la CEED_APP i introdueix les teues dades personals editant el teu perfil, perquè se't done d'alta en els canals (grups) que tingues associats de Teams, per a afegir-los en el llistat de personal de la Intranet i arriben les teues dades a secretaria (important per a obtindre les claus i la targeta de l'aparcament).
- Una volta dins de l'equip Claustre:
- En la CEED_APP tindràs accés informació i funcionalitats importants per al claustre:
- En la Intranet tenim els següents apartats:
- Llistat de personal: Conté un llistat del personal del centre, amb la foto, per poder consultar-ne l'extensió telefònica, correu electrònic o despatx on hi ha el seu lloc de treball.
- Incidències: Formulari per a reportar incidències informàtiques al departament de Mitjans tecnològics. Quan tingues qualsevol dubte o problema sobre les TIC del centre o formació TIC, fes l'escrit a través d'aquest formulari.
- Documents: Carpetes compartides per a emmagatzemar documents del departament, tant públiques com privades.
- Formació: apartat on pots trobar ajuda per a l'ús del correu, Teams, Aules... Recomanable, per a començar, visualitzar aquest material:
- Com accedir al compte de correu
- Llistats de contactes i ús del grup de correu Claustre
- Primers passos en Teams (8 min.)
- Creació d'equips d'alumnes en Teams (1:32 min.)
- Videoconferències amb el nostre alumnat mitjançant de Teams(2:17 min.)
- Introducció a Aules(15 min.)
- Utiltizació de l 'ula virtual (8 min.)
- Com accedeix l'alumnat a Aules(1:26 min.)
- Aules: Conexió amb Office 365
- Creació de material amb Exelearning (curso cefire)
- Introducció a H5P
- Vídeo Presentació H5P - H5P: Videotutorials Tamara Expósito.
Nota: Durant el mes de setembre es farà formació interna a tot el professorat interessat sobre Teams, Aules, Genially, Exelearning , H5P i enregistrament de vídeos i píndoles.
DESPATXOS
Llocs de treball: Cadascun de vosaltres tindreu en el vostre lloc de treball els següents elements:
- PC
- Monitor (1 o 2 monitors)
- Webcam
- Cascos amb micròfon
- Telèfon
- Teclat i ratolí.
Comproveu que funciona tot. L'usuari del PC és: ceed_xx, xx és un número que se us assignarà. La clau serà la mateixa que l'usuari.