Instruccions per als nous docents

Hola, et donem la benvinguda al CEEDCV.

Si eres docent que mai ha treballat en Conselleria, hauries d'activar el teu usuari en les plataformes que disposa per al professorat. Per a tal efecte, segueix les instruccions especificades en el següent document.

Una vegada que tingues clar el teu usuari i contrasenya de les diferents plataformes, has de seguir les següents instruccions:

  • En el centre utilitzem la identitat digital (ID) per a les comunicacions. La ID té el format n1.cognom1cognom2@edu.gva.es. Cas que no sàpies quina és la teua ID, consulta aquest document en l'apartat "Identitat digital personal docent".
  • Una vegada tinges la ID, entra i valida't en http://office.com on tindràs accés a les aplicacions de Teams, Outlook (correu), OneDrive, etc. Quan entres, veuràs una cosa similar a açò:
  • Si accedeixes a Teams , comprova que estàs en l'equip "Claustre" (compte, pot tardar unes hores des que t'activen en Itaca).
  • Ompli el formulari, si no ho has fet encara, perquè se't done d'alta en els canals (grups) que tingues associats de Teams, per a afegir-los en el llistat de personal de la Intranet i arriben les teues dades a secretaria (important per a obtindre les claus i la targeta de l'aparcament): enllaç al formulari
  1. Una volta dins de l'equip Claustre:
    1. En la pestanya Intranet que està dins del canal General de l'Equip Claustre de Teams, hi ha una web del centre on es posarà informació important per al claustre:

Nota: Durant el mes de setembre es farà formació interna a tot el professorat interessat sobre Teams, Aules, Genially, Exelearning , H5P i enregistrament de vídeos i píndoles.

DESPATXOS

Llocs de treball: Cadascun de vosaltres tindreu en el vostre lloc de treball els següents elements:

  • PC
  • Monitor (1 o 2 monitors)
  • Webcam
  • Cascos amb micròfon
  • Telèfon
  • Teclat i ratolí.

Comproveu que funciona tot. L'usuari del PC és: ceed_xx, xx és un número que se us assignarà. La clau serà la mateixa que l'usuari.