1r PREMI EN EL CONCURS “ACCIÓ PEL CLIMA”

L’alumnat de batxillerat, que cursa l’optativa  Projecte d’investigació, ha guanyat el 1r premi  del concurs “Acció pel clima”, dins de la categoria ” Programant la sostenibilitat “.

El concurs s’ha realitzat al Museu de les Arts i les Ciències de València, i ha reunit més de 40 projectes finalistes.

El projecte STEAM presentat pel nostre alumnat ,” Experiències sobre el canvi climàtic i les seues conseqüències”, aborda la problemàtica del canvi climàtic, consciència de l’impacte global que suposa i  mostra diverses accions locals per a reduir-lo.

Malgrat els nervis, els resultats i les conclusions de les experiències van ser destacables i els alumnes realitzaren un excel·lent treball de divulgació.

Enhorabona i moltes gràcies !!