Aula Oberta o experiència d’educació inclusiva entre l’alumnat del CEE Virgen de la Esperanza de Cheste i l’alumnat del nostre IES. Així, durant els dimecres del curs 2023-2024, l’alumnat del CEE compartirá classes de turoría, FOBB i Valencià amb l’alumnat de 2n ESO K, 4t ESO i fins i tot de la rutina del menjador. Una proposta molt positiva perquè l’alumnat del nostre centre ha establit una relació amb iguals des dels valors de l’acceptació, el respecte i la col·laboració i l’alumnat del CEE ha participat d’una realitat diferent a l’aula ordinària d’una manera normalitzada. Una gran experiència amb aprenentatges per a tots i totes perquè la diversitat ens enriqueix.

Curs 2022-2023
Obra de teatre “La Celestina” representada per l’alumnat del CEE. Curs 2022-2023

Dijous passat 11 d’abril de 2024 l’alumnat de 4t ESO de FOPP va realitzar una activitat inclusiva amb l’alumnat del Centre Específic d’Educació Especial Verge de l’Esperança de Cheste. L’alumnat d’Aula Oberta del CEE compartix una classe setmanal en la matèria de FOPP en l’IES, així que es va dedicar la jornada a visitar el seu centre i realitzar tallers per a l’alumnat de Primària i Secundària del CEE. Una gran experiència per a promoure actituds positives cap a la diversitat i gaudir mútuament d’esta activitat conjunta