CURS 2023-2024

XX TROBADA D’EQUIPS DE MEDIACIÓ ESCOLAR. El passat 18 de desembre, va tindre lloc la XX TROBADA DE MEDIACIÓ en l’IES Benlliure amb el lema “Un bon tracte per a la pau”.

Una representació de 6 alumnes de l’equip d’Alumnat Ajudant de l’IES, va acudir acompanyats del professorat del Departament d’Orientació.

En la trobada van compartir experiències amb altres equips mediadors de tota la Comunitat Valenciana, en total 50 centres.

REIVINDICACIÓ DEL 25 DE NOVEMBRE, DIA INTERNACIONAL DE LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE. L’IES 1 de Cheste s’ha sumat un altre any a la denúncia de la violència masclista amb un treball de conscienciació en les tutories amb el projecte «ALES PER A VIURE, ALES PER A VOLAR, ALES PER A LLIBERTAT.

10 OCTUBRE, DIA MUNDIAL DE LA SALUT MENTAL

La data del 10 d’octubre, dia mundial de la salut mental s’ha treballat en l’IES des de tots els nivells educatius i amb diferents dinàmiques que han pretés saber què és i els factors que l’afavoreixen, desmitificar-la, i normalitzar-la amb la visibilització per part de persones famoses que parlen obertament dels seus problemes. En suma, trencar l’estigma de la salut mental per a facilitar que les persones busquen ajuda.

L’alumnat de FOPP (Formació i Orientació Personal i Professional) de 4t ha realitzat estos perfils qüestionant creences errònies sobre Salut Mental.

JORNADA D’ACOLLIDA A L’ALUMNAT DE NOVA INCORPORACIÓ A L’IES

L’Alumnat Ajudant del centre col·labora en esta jornada, acompanyant al nou alumnat en la visita a les instal·lacions del centre i explicant-los el funcionament de l’IES.