Dia escolar per la Pau i la No-violència

El passat dia 30 de gener es va celebrar el Dia escolar per la pau i la no-violència al nostre centre. Per fer-ho, vam recollir roses blanques fetes per cada grup per tal de col·locar-les al jardí tancat. Però açò no fou una feina d’un dia, sinó el resultat d’un treball a les aules.

Amb les tutories vam treballar el concepte de la violència. Després de fer una plutja d’idees, vam llegir i entendre detalladament la definició que ens ofereix l’OMS. A continuació, vam reflexionar sobre quines accions podíem dur a terme per lluitar contra ella, tant de manera individual com col·lectiva. L’alumnat es va mostrar força implicat i conscienciat. Finalment, vam realitzar la rosa de paper.

Amb tot aquest treball previ, el dia 30 va poder baixar un representant de cada grup amb totes les roses de paper realitzades a l’aula per poder decorar el jardí.

El resultat fou el següent: