Nosaltres diem: NO A LA GUERRA

El dimecres 9 de març tots els centres educatius de Paiporta ens concentràrem per mostrar el rebuig per la guerra.

A les 10.45 h ens varen concentrar alumnat i professorat al pati, alguns amb cartells que havien el·laborat els alumnes mostrant el seu desacord  cap a aquesta barbàrie, d’altres amb una peça blanca de roba. Però tots amb un propròsit comú, mostrar la nostra negativa davant qualsevol acció d’aquestes característiques.

Daniel Seoane (E33) va fer la lectura del poema de Joana Raspall  Si el món fos…  Paula Prieto i Maria Zorio (E34) foren les encarregades de llegir un manifest. on a més de mostrar el nostre rebuig davant d’aquesta barbàrie de guerra férem una reivindicació de la pau i el diàleg com a única manera de solucionar els conflictes.