ERASMUS + PER TERAMO ITÀLIA

FERRAN MARTÍNEZ ( 1r Batxillerat)

DIA 0.

DIA 1.

El primer dia vàrem anar a un tour guiat pels alumnes Italians, vàrem visitar llocs d’interés a Tèramo com per exemple el Duomo de St Maria Assunta, la parròquia de St Antoni, la porta real…

Després vàrem anar a l’institut a fer activitats. Quan arribàrem a l'institut vam fer activitats a mode de resum, vàrem ballar i ens varen donar regals.

Aquest dia va ser més pesat que la resta perquè estàvem cansats pel tour i aquestes coses però de totes maneres va ser un dia interessant i vàrem conèixer a molta gent.

DIA 2.

El segon  dia ens vàrem fer fotos a l’institut per la matinada.

Per la vesprada visitàrem el Museu de Ceràmica en un poble anomenat Castelli, vàrem fer un tour i plats de ceràmica.

DIA 3.

Aquest dia ens varen fer una presentació dels tipus de lactis, guies per a posar la taula correctament, els tipus de cafés que hi existixen i més coses. Després baixarem al menjador per a fer un kahoot sobre desdejunis saludables.

Per la vesprada afagàrem un bus per a anar a un poble que era conegut pels seus murals a les parets de les cases. Un professor, ja jubilat, d'aquest poble ens va explicar els jobs tradicional de l'època.

DIA 4.

Començàrem aquest dia visitant una necropoli on hi havien més de 600 cadàvers soterrats. Ela alumnes Italiens ens vàren fer un petit teatre sobre com era la societat d'aquella época.

Després vàrem anar a un poble, visitàrem la casa on vivia el rei d’aquest poble fa molts anys, anàrem a veure també una catedral i menjàrem a un restaurant de la zona.

Per la vesprada anàrem a una antiga ciutat situada a 600 m del nivell del mar. Per a accedir-hi havies de passar per la “ruetta d’Italia la via piu stretta”

Quan arribàrem a l’institut teniem una festa de gala on els alumnes Italians anaven disfressats. Aquest va ser l'últim dinar que vàrem tenir amb els Italiens. Ens acomiadàrem i agafarem un autobús camí de Roma.

DIA 5.

Començàrem el dia visitant el Coliseu i fent un tour general de Roma. Per la nit ens reunirem els espanyols i els portuguesos per acomiadar-nos

DIA 6.

Aquest dia ja agafàrem el vol per a arribar a València.