Els llibres et fan volar

A l’IES La Sénia tots celebrem el dia del llibre

El 23 d’abril sempre és un dia marcat al calendari. Tant fa si llegeixes en paper, en format electrònic o si prefereixes gaudir d’històries il·lustrades en còmics o novel·la gràfica, llegir sempre és un plaer.

La lectura és una font inesgotable que no només ens entreté, sinó que també desenvolupa la nostra imaginació, ens fa pensar i ens obri portes a mons que en la vida real pot que no estigueren al nostre abast.

És tan important llegir que tots els 23 d’abril intentem compartir lectures, donar idees i propostes per convéncer a aquells que encara no siguen conscients de les meravelles de la lectura.

Aquest any, per exemple, alumnat i professorat ha compartit les seues lectures amb una fotografia, un vídeo o fins i tot convertint-se en booktuber, tal com ha fet Marta Martínez de 4t de l’ESO.

A més a més, en el projecte Pigmalió l’alumnat participant ha creat els seus propis marcadors de pàgines amb lemes que fomenten la lectura.