Álvaro Córdova, campió d’Espanya de taekwondo

L’alumne de l’IES La Sénia Álvaro Córdova s’ha proclamat campió d’Espanya de taekwondo en la categoria de cadet

El passat 16 d’abril es va celebrar a Benidorm la Copa d’Espanya de taekwondo. Va ser just allí on Álvaro Córdova, alumne de 2n de l’ESO de l’IES La Sénia s’ha proclamat campió en categoria cadet.

Álvaro, que competeix de la mà del club PIAM de Paiporta (el millor segons ell mateix ha reconegut) i que té l’extaekwondista Pablo Ibáñez com a entrenador, ja té una llarga trajectòria i uns quants títols a l’esquena, tot i la seua curta edat.

En parlar amb ell i preguntar-li per l’experiència ens ha confessat que s’ho va passar d’allò més bé competint en tres combats. I és que, tal com ell mateix ens va explicar, hi ha dues maneres de fer taekwondo, combat i tècnica, i sembla que ell ha escollit la primera.

Com que sabem que és un esportista d’elit, li preguntàrem per altres títols aconseguits i ell, humil com és, ens va explicar que aquesta copa ja la va guanyar l’any passat, però que es tractava d’una competició de grups i no individual.

Siga com siga, en grup o de manera individual, des del teu institut, Álvaro, et donem l’enhorabona i t’animem a seguir treballant de valent per a aconseguir tot allò que et proposes en l’esport o en la teua vida.