Viatge a Itàlia 2016

05 JUNY       XÀTIVA  / VALÈNCIA / PISA / FLORENCIA

Eixida des de l’IES Josep de Ribera de Xàtiva a les 13:30 h i trasllat a Manises. Facturació en vol especial de Ryanair per a eixir a les 16:25 h amb destí Pisa. Arribada i amb el nostre bus trasllat al centre de la ciutat per a visitar la “Plaza de los Milagros”, amb el Baptisteri i la Torre Inclinada com a monuments més significatius de la ciutat. Sopar en restaurant. A continuació eixida cap a Florència i Allotjament.

Itàlia 05/06

06 JUNY       FLORENCIA, Bressol del Renaixement.

Desdejuni en l’hotel i al matí visita a Florència, amb guia local realitzarem la visita d’esta ciutat repleta de rics tresors artístics pel Barri Medieval de Dante, Piazza della Signoria, Ponte Vecchio i Catedral, etc …. A la vesprada visita al mercat de la palla (Il porcellino) , palazzo Pitti, jardins de Boboli, etc. Sopar en l’hotel i Allotjament.
Itàlia 06/06

07 JUNY       FLORENCIA / SIENA / ROMA

Desdejuni en l’hotel i a continuació eixida cap a la Toscana Italiana, en ruta realitzarem la visita a Siena amb la Catedral i la Plaça del Camp, on anualment se celebra el Palio, típica carrera a cavall pels carrers de la ciutat. Una vegada finalitzada la visita continuació cap a Roma, arribada i acompanyats per un guia local realitzarem la visita a la Roma Barroca : visitant Plaça d’Espanya, Fontana de Trevi, Columna Marco Aurelia amb Parlament Italià, Panteó, Plaça Navonna, etc.. Sopar en restaurant. Trasllat a l’hotel i allotjament.

Itàlia 07/06

08 JUNY       ROMA / COSTA DE NAPOLES

Desdejuni. Matí lliure per a visitar el Coliseu (entrada inclosa) Palau de la República, la Via Cavour i Venetto, el barri del Trastevere, etc … A hora prudencial eixida cap a Nàpols. Arribada i acomodació en l’hotel. Sopar i allotjament.

Itàlia 08/06

09 JUNY       SORRENTO /  POMPEYA /  CIVITAVECCHIA  …

Desdejuni. Trasllat a Pompeia, arribada i amb guia local realitzarem la visita d’esta ciutat víctima del desastre del volcà més famós del món; Pompeia és el lloc arqueològic més important d’Europa. En un dia tràgic l’any 79 el Vesuvi va entrar en erupció i va cobrir la ciutat amb més de sis metres de cendres. A continuació amb guia local visita panoràmica de Nàpols: amb la Catedral, Plaça Plebiscit, Plaça de l’Ajuntament, etc … Sobre les 17:00 h eixida cap al port de Civitavecchia per a embarcar amb destí Barcelona. Nit a bord en el barco, allotjament en cabines cuáduples. Sopar a càrrec de l’alumne.

Itàlia 09/06

10 JUNY       …  BARCELONA / PORT AVENTURA

Desdejuni a bord. Dia lliure per a disfrutar de les instal·lacions del barco. Menjar a bord inclos. Arribada a Barcelona sobre les 18:30 h i eixida cap a Port Aventura. Arribada i acomodació en l’hotel. Sopar i allotjament.

Itàlia 10/06

11 JUNY       PORT AVENTURA / XÀTIVA
Desdejuni. Dia lliure per a gaudir de les instal·lacions i atraccions del Parc Port Aventura. Menjar i entrada incloses. A hora prudencial eixida cap a Xàtiva. Sopar en ruta a càrrec dels alumnes. Arribada a Xàtiva i …. Fi del viatge.
Itàlia 11/06