KA 229: PROMOTING SOCIAL, EMOTIONAL AND PHYSICAL WELLBEING (2020-2023)

L’IES JOSEP DE RIBERA VISITA JUNTAMENT AMB ALUMNES D’ALEMANYA, ESTÒNIA UNA ESCOLA DE VERONA (ITÀLIA) GRÀCIES AL PROJECTE ERASMUS + :  “PROMOURE EL BENESTAR SOCIAL, EMOCIONAL I FÍSIC”

Alumnes de l’IES Josep de Ribera, juntament amb alumnes de Itàlia, Alemanya i Estònia han compartit al llarg d’una setmana experiències i treball amb grups transnacionals arran del programa d’activitats al nostre institut amb el títol: “Social network and its influence in our youngs”

Al llarg de la setmana els alumnes han treballat en grups transnacionals, mitjançant recerca, grups de discussió i presentacions finals. Experts en la matèria ens han donat xerrades arran de com gestionar l’ús del mòbil i les xarxes socials. També ens han explicat com influeix l’ús de la tecnologia en les malalties relacionades amb la vista i les males tendencies posturals.

Hem visitat llocs emblemàtics de la ciutat de Verona i la península de Sirmione en el llac “Di Garda”.

L’IES JOSEP DE RIBERA ACULL ALUMNES D’ALEMANYA, ESTÒNIA I ITÀLIA GRÀCIES AL PROJECTE ERASMUS + :  “PROMOURE EL BENESTAR SOCIAL, EMOCIONAL I FÍSIC”

Alumnes de l’IES Josep de Ribera, juntament amb alumnes de Itàlia, Alemanya i Estònia han compartit al llarg d’una setmana experiències i treball amb grups transnacionals arran del programa d’activitats al nostre institut amb el títol: “Promoting sustainable and healthy food choices”

Al llarg de la setmana els alumnes han treballat en grups transnacionals, mitjançant recerca, grups de discussió i presentacions finals. Hem visitat l’escola de cuina a l’IES Enguera on un expert ens han fet una xerrada arran de com incorporar hàbits de menjar saludables diàriament. Hem visitat les Bodegues Enguera i ens han explicat el projecte de sostenibilitat basat en la cria de moseguellos i també hem collit taronges en un camp de tarongers a Castelló de la Ribera.

El programa també ha inclós visites a València, el castell i llocs emblemàtics de Xàtiva així com la famosa “Foguera de Sant Antoni” de Canals.

L’IES JOSEP DE RIBERA VISITA PÄRNU (ESTÒNIA) GRÀCIES AL PROJECTE ERASMUS + :  “PROMOURE EL BENESTAR SOCIAL, EMOCIONAL I FÍSIC”

Alumnes de l’IES Josep de Ribera, juntament amb alumnes de Itàlia, Alemanya i Estònia han compartit al llarg d’una setmana experiències i treball amb grups transnacionals arran del programa preparat per l’equip de Pärnu anomenat “Schools on the move”.

Al llarg de la setmana els alumnes han treballat en grups transnacionals, mitjançant recerca, grups de discussió i presentacions finals. Per a tots ha quedat patent com la pràctica regular de l’esport aporta beneficis, no només a nivell físic sinó també emocional i mental.

El programa també ha inclòs una visita guiada a la ciutat de Pärnu i  la visita a la ciutat medieval de Tallin, capital d’Estònia i ciutat patrimoni de la humanitat de la UNESCO

L’IES JOSEP DE RIBERA VISITA BIELEFELD (ALEMANYA) GRÀCIES AL PROJECTE ERASMUS + KA229 :  “PROMOURE EL BENESTAR SOCIAL, EMOCIONAL I FÍSIC”

Alumnes de l’IES Josep de Ribera, juntament amb alumnes de Itàlia, Estònia i Alemanya han compartit al llarg d’una setmana experiències i treball amb grups transnacionals arran del programa preparat per l’equip de Bielefeld anomenat “Facing challenges through resilience”.

Al llarg de la setmana els alumnes han treballat en grups transnacionals, mitjançant recerca, grups de discussió i presentacions finals. Experts en la matèria els han explicat com xicotetes mesures aplicades en el dia a dia poden tenir un efecte molt beneficiós a l’hora de reduir i regular l’estrès. També, com respondre de la manera més adequada i saludable davant de situacions d’estrès.

Els alumnes han visitat llocs emblemàtics de la ciutat i compartit moltes experiències enriquidores al llarg de l’intercanvi.