Finalista a les beques Europa de la UFV

Beques Europa selecciona als 50 millors alumnes preuniversitaris d'Espanya amb el propòsit de compartir amb ells l'experiència d'un viatge de 20 dies, aproximadament, al voltant d'Europa, visitant les principals universitats i participant en un programa de conferències, trobades amb personalitats de primer nivell del món acadèmic, polític i cultural i participant en activitats culturals i d'oci.
La nostra alumna de 2n de Batxillerat Maria Sanz Martorell ha arribat a la fase final d'aquestes beques  promogudes pel Banc Santander i la Universitat Francesc de Vitòria per a potenciar el talent, premiar l'excel·lència i donar suport a la creació de xarxes de lideratge.
"Ser participant i finalista en aquestes beques està siguent emocionant. És el començament d'una nova etapa i gràcies a les conferencies i amistats d'aquest cap de setmana, torne a l'institut plena d'il•lusió i ganes de treballar i compartir."
Enhorabona Maria!! Segur que ho aconsegueixes!!