L’IES Josep de Ribera rep alumnes de Bielefeld (Alemanya), Verona (Itàlia) i Pärnu (Estònia) dintre del projecte Erasmus+ : “Promoure el benestar social, emocional i físic” i de la nova acreditació Erasmus+

Alumnes de l’IES Josep de Ribera, juntament amb alumnes d’Itàlia, Alemanya i Estònia han compartit al llarg d’una setmana experiències i treball amb grups transnacionals a la nostra ciutat. El programa també ha inclòs visites de treball a València, Enguera, Castelló i Canals.
Una experiència molt positiva i una oportunitat per a interrelacionar-se amb alumnes de diferents cultures.
Amb la visita dels alumnes de la ciutat Alemanya de Bielefeld, encetem les mobilitats de la nova acreditació Erasmus+ del nostre centre. Al llarg dels pròxims mesos també rebrem i visitarem a alumnes de les ciutats de Haarlem (Països Baixos), Verona (Itàlia) i Marsella (França).