Escola de la mar de Borriana.

L’alumnat de primària del CRA, durant la setmana passada, ha gaudit un altre any de l’experiència d’anar a l’excursió de 🌊l’Escola de la mar de Borriana🌊.

Allà han practicat diferents activitats nàutiques. L’alumnat de tercer s’ha iniciat en elles i l’alumnat de quart, cinqué i sisé han continuat aprenent i perfeccionant la tècnica dels diferents esports💪🏼.

Han practicat les modalitats de vela lleugera⛵️, pàdel surf🏄🏽‍♀️, big paddle, drac🛶, kayak🚣🏽 i kayak polo🤽🏼, mentres els monitors i monitores de l’escola els anaven guiant i donant indicacions a bord de les llanxes. Totes les activitats anaven acompanyades de la part teòrica, especialment la vela, per a conéixer els aspectes tècnics d’aquest esport.

A la vesprada, una vegada acabades les activitats nàutiques, realitzaven activitats de temps lliure i després del sopar gaudien de les instal·lacions del centre com la zona de descans, sala de jocs de taula, pistes esportives i taules de ping pong. 🏓⚽️🏀🃏🎲

Ho han fet genial i han rebut un diploma de participació en les multiactivitats nàutiques.🏆

L’alumnat ho ha passat de meravella, ha creat vincles amb l’alumnat del CRA de la Baronia Alta i ha servit com espai per a fer intercanvi lingüístic.

Ens sembla una experiència súper gratificant per a l’alumnat, tant a nivell personal com en l’àmbit social.

Ho hem passat en gran, tant el professorat com l’alumnat! 👏🏻