1r Ensenyaments Elementals.

INFORMACIÓ BÀSICA. +info

OBJECTE

L’alumnat que vulga iniciar els ensenyaments elementals de Música o Dansa a través de l’ingrés en primer curs ha de realitzar una prova mitjançant la qual es valoraran les aptituds de l’aspirant per a cursar aquests ensenyaments. Així mateix, es podrà accedir a cada curs dels ensenyaments elementals sense haver cursat els anteriors sempre que, a través d’una prova realitzada davant d’una comissió d’avaluació designada pel director del centre, l’aspirant demostre que té els coneixements teoricopràctics, necessaris per a seguir amb aprofitament els ensenyaments corresponents, i es valorarà l’edat idònia.

OBSERVACIONS

Els aspirants que sol·liciten realitzar la prova d’ingrés o d’accés als ensenyaments elementals de Dansa en centres que no siguen de titularitat de la Generalitat Valenciana seguiran el que cada centre haja establit respecte de la tramitació de la sol·licitud.

REQUISITS

Els ensenyaments elementals de música i Dansa es cursaran ordinàriament entre els 8 i els 12 anys, complits l’any natural d’inici i de finalització, respectivament, dels ensenyaments. NOTES: 1. Els aspirants amb edats inferiors a les que es fixen amb caràcter ordinari, per a iniciar els ensenyaments elementals de Música o Dansa, o bé per a accedir a cursos diferents del primer, hauran d’obtindre l’autorització per a concórrer a les proves d’ingrés o d’accés, respectivament, per part de la direcció del centre. 2. Els aspirants amb edats superiors a les fixades amb caràcter ordinari podran sol·licitar davant de la direcció del centre presentar-se a les respectives proves d’ingrés o d’accés, tant al primer curs com a cursos diferents del primer, dels ensenyaments elementals de Música o Dansa.

NORMATIVA DEL PROCEDIMENT

• Decret 159/2007, de 21 de setembre, del Consell, pel qual s’establix el currículum de les ensenyances elementals de Música i es regula l’accés a estes ensenyances. (DOGV 5606, 25.09.2077)
  • Decret 157/2007, de 21 de setembre, del Consell, pel qual s’estableix el currículum dels ensenyaments elementals de Dansa i es regula l’accés a aquests ensenyaments (DOCV 5606, 25.09.07).
  • Ordre 28/2011, de 10 de maig, de la Conselleria d’Educació, per la qual es regula l’admissió, l’accés i la matrícula, així com els aspectes d’ordenació general, per a l’alumnat que curse els ensenyaments elementals i professionals de Música i Dansa a la Comunitat Valenciana (DOCV 6522, 17.05.2011).
  • Ordre 49/2015, de 14 de maig, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es modifiquen aspectes de l’Ordre 28/2011, de 10 de maig, de la Conselleria d’Educació, per la qual es regula l’admissió, l’accés i la matrícula, així com els aspectes d’ordenació general, per a l’alumnat que curse els ensenyaments elementals i professionals de Música i Dansa a la Comunitat Valenciana (DOCV 7526, 15.05.2015).