Excelència del nostre alumnat

3r PREMI AL CONCURS MÚSICA DE CAMBRA CIUTAT DE L'ALCORA - IES XIMÉN D'URREA

Donem l'enhorabona al trio Ad libitum format pels nostres alumnes per Kevin Ibañez (piano), Sonia Gavara (flauta) i Andrea Siurana (clarinet) va quedar 3o en la final del XXVI Concurs de Música de Cambra Ciutat de l'Alcora - IES Ximen d'Urrea.

2n PREMI AL CONCURS CIUTAT DE VIGO

Donem l'ENHORABONA a la nostra alumna de l'especialitat de violí, Vega Rodríguez, pel seu segon lloc en l'11 Concurs de Corda Ciutat de Vigo, celebrat el passat cap de setmana. Vega te 12 anys i cursa 4º EEPP.

GUARDÓ AMB EL PRIMER PREMI A L'EXCEL·LÈNCIA EN MÚSICA

ENHORABONA a Miguel Pascual García que ha estat guardonat amb el Premi a l'Excel·lència en Música, especialitat de piano, dins de la fase autonòmica. Miguel Pascual va obtenir, el passat mes de juliol, el Premi Extraordinari de Piano del Conservatori Professional de Música de Castelló, condició que li ha permès presentar-se a la fase autonòmica. L'acte va tenir lloc al Conservatori Superior Oscar Esplá d'Alacant el 27 de setembre passat, on va interpretar obres de Js. Bach, Schubert i Rachmaninov. Miguel Pascual va finalitzar el curs passat els estudis de piano al Conservatori Professional de Castelló en la classe del professor Oscar Campos.