Auditori i Palau de Congressos de Castelló 2022-23

CONCERTS DE NADAL

Dimecres passat 14 de desembre vam celebrar el Concert de Nadal, a càrrec de l'Orquestra Simfònica i el Cor d'Ensenyaments Professionals, dirigides pels professors Santiago Mollar i Josep Martí respectivament.Donem les gràcies pel gran èxit d'assistència.Les magnifiques interpretacions de les peça van provocar aplaudiments de fins a 8'.Donem les gràcies al Regidor d'Educació Francesc Mezquita per la seua assistència al concert.

Estudiar en el CPM Mestre Tàrrega de Castelló no és només sinònim de qualitat, companyonia, treball, diversió... sinó que fa que pugues viure experiències com la que van viure ahir el nostre alumnat de l'assignatura de COR d'Ensenyaments Elementals amb la Banda Municipal de Castelló, amb diversos cors de la província. Amb ple absolut a l'auditori. Enhorabona a tot l'alumnat i al seu professor Josep Martí.