Obtenció directa del Certificat d’Ensenyances Elementals

Dijous 3 de novembre de 2022 a les 16:00h

* Recordar que és obligatori presentar-se amb pianista acompanyant si el repertori ho requereix

Cada aspirant portarà el seu propi pianista.

CARNET D’ALUMNAT:

RECORDEM a tot l’alumnat que ha de passar per consergeria i recollir els carnets d’estudiant fins el 30 de novembre.

Serà imprescindible que l’alumnat acudisca amb una foto carnet per a poder-lo recollir.

ENHORABONA a Miguel Pascual García que ha estat guardonat amb el Premi a l’Excel·lència en Música, especialitat de piano, dins de la fase autonòmica. Miguel Pascual va obtenir, el passat mes de juliol, el Premi Extraordinari de Piano del Conservatori Professional de Música de Castelló, condició que li ha permès presentar-se a la fase autonòmica. L’acte va tenir lloc al Conservatori Superior Oscar Esplá d’Alacant el 27 de setembre passat, on va interpretar obres de Js. Bach, Schubert i Rachmaninov. Miguel Pascual va finalitzar el curs passat els estudis de piano al Conservatori Professional de Castelló en la classe del professor Oscar Campos.

Vols estudiar en el conservatori?

vols conéixer els instruments mes desconeguts pel gran públic?

Punxa ací i descobriràs totes les possibilitats que tenen aquests instruments

CONTRABAIX  FAGOT  TROMPA  TROMBÓ

TUBA/BOMBARDINO