Proclamació provisional candidatures Consell Escolar 2021

Amb data 2 de novembre s’han publicat per part de la Junta Electoral les candidatures provisionals dels diferents sectors en les eleccions al Consell Escolar. El llistat està exposat al tauló d’anuncis del centre.

El període de reclamacions a les candidatures està obert entre les 9:00 i les 14:00 hores dels dies 3 i 4 de novembre de 2021, mitjançant la presentació d’escrit a la secretaria del centre.

————————-

Con fecha 2 de noviembre se han publicado por parte de la Junta Electoral las candidaturas provisionales de los diferentes sectores en las elecciones al Consejo Escolar. El listado está expuesto en el tablón de anuncios del centro.

El período de reclamaciones a dichas candidaturas está abierto entre las 9:00 y las 14:00 horas de los días 3 y 4 de noviembre de 2021, mediante presentación de escrito en la secretaría del centro.