Candidatures definitives i vot per correu / Candidaturas definitivas y voto por correo

Amb data 8 de novembre s’han publicat per part de la Junta Electoral les candidatures definitives dels diferents sectors en les eleccions al Consell Escolar. El llistat està exposat al tauló d’anuncis del centre. A més, s’ha establit el procediment de vot per correu, que podeu consultar al següent enllaç: instruccions vot per correu.

—————-

Con fecha 8 de noviembre se han publicado por parte de la Junta Electoral las candidaturas definitivas de los diferentes sectores en las elecciones al Consejo Escolar. El listado está expuesto en el tablón de anuncios del centro. Además, se ha establecido el procedimiento de voto por correo, que pueden consultar en el siguiente enlace: instrucciones voto por correo.