Presencialitat diària en 2n ESO/ Presencialidad diaria en 2º ESO

Estimadas familias:
Como ya se ha informado con anterioridad, el alumnado de 2º de ESO se incorporará con presencialidad completa a partir del lunes 10 de mayo. El alumnado ha sido informado por sus respectivos tutores y equipo directivo de los cambios en las aulas (grupo y optatividad), accesos al centro, baños y todas las circunstancias necesarias para que la nueva situación se desarrolle en las mejores condiciones posibles. Las medidas que se han tomado respetan en todo momento el Plan de Contingencia derivado de la situación sanitaria para que las aulas y el centro sigan siendo, como hasta ahora, lugares seguros.
Un saludo cordial.
El equipo directivo del IES Cabo de la Huerta.

Benvolgudes famílies:
Com ja s’ha informat prèviament, l’alumnat de 2n d’ESO s’incorporarà amb presencialitat completa a partir de dilluns 10 de maig. Els tutors respectius i l’equip directiu han informat l’alumnat sobre els canvis en aules (grup i optativitat), accessos al centre, banys i totes les circumstàncies necessàries perquè la nova situació es desenvolupe en les millors condicions possibles. Les mesures presses respecten en tot moment el Pla de Contingència derivat de la situació sanitària per a que aules i centre continuen, com fins ara, sent llocs segurs.
Una cordial salutació.
L’equip directiu de l’IES Cap de l’Horta.