Evaluación, promoción y titulación 2020-2021/Avaluació, promoció i titulació 2021

La resolución de 29 de marzo de 2021 ha regulado los criterios de evaluación, promoción y titulación para el presente curso escolar, ante la situación ocasionada por la Covid-10. Podéis consultar el texto completo de la resolución aquí. También se ha publicado una documento con preguntas frecuentes que pueden surgir y que podéis leer aquí.

La resolució de 29 de març de 2021 ha regulat els criteris d’avaluació, promoció i titulació per al present curs escolar, davant la situació ocasionada per la Covid-10. Podeu consultar el text complet de la resolució ací. També s’ha publicat una document amb preguntes freqüents que poden sorgir i que podeu llegir ací.