Prematrícula para 1º de Bachillerato/ Prematrícula per a 1r de Batxillerat

Ponemos a disposición de las familias del alumnado de 4ºESO la prematrícula para aquellos que deseen cursar 1º de Bachillerato en nuestro centro. La cumplimentación del formulario de prematrícula se activa en el siguiente enlace: PREMATRÍCULA 1º BACHILLERATO

Necesariamente se debe utilizar la cuenta institucional del alumnado para acceder al formulario (xxxx@iescabodelahuerta.com) y solo se aceptará un formulario por alumno. La fecha límite para enviar este formulario es el 20 de mayo. En caso de no realizarlo dentro de este plazo no podremos garantizar las preferencias solicitadas.

Para cualquier duda o pregunta no duden en contactar con nosotros a través del correo electrónico secretaría@iescabodelahuerta.com o la plataforma webfamilia.

Un saludo

Posem a disposició de les famílies de l’alumnat de 4tESO la prematrícula per a aquells que desitgen cursar 1r de Batxillerat al nostre centre. L’emplenament del formulari de prematrícula s’activa en el següent enllaç: PREMATÍCULA 1r BATXILLERAT

Necessàriament s’ha d’utilitzar el compte institucional de l’alumnat per a accedir al formulari (xxxx@iescabodelahuerta.com) i només s’acceptarà un formulari per alumne. La data límit per a enviar aquest formulari és el 20 de maig. En cas de no realitzar-lo dins d’aquest termini no podrem garantir les preferències sol·licitades.

Per a qualsevol dubte o pregunta no dubteu a contactar amb nosaltres a través del correu electrònic secretaria@iescabodelahuerta.com o la plataforma webfamilia.

Una salutació