Lliurament d’orles 2n Batxillerat 20-21/ Entrega de orlas 2º Bachillerato 20-21

La vintena promoció d’alumnat de l’IES Cap de L’Horta se gradua!!

El pròxim divendres 14 de maig a les 19’00 se realitzarà el lliurament d’orles a l’alumnat de 2n de Batxillerat en el jardinet de Vicent i Benigno. Malauradament, les restriccions per motius sanitaris ens impedeixen poder celebrar l’acte de graduació com es tradició al nostre centre. No obstant això, creiem que els nostres alumnes es mereixen un comiat i ,per açò, serà un acte senzill només amb alumnes i sense assistència de familiars o amics. Moltes gràcies a tots per la vostra comprensió.

La 20ª promoción de alumnos del IES Cabo de la Huerta se gradúa!!

El próximo viernes día 14 a las 19.00h. se realizará la entrega de Orlas para los alumnos de 2ºBachillerato en el Jardinet de Vicent y Benigno. Lamentablemente, las restricciones por motivos sanitarios nos impiden poder celebrar un acto de graduación como es tradición en nuestro IES Cabo de la Huerta. No obstante, creemos que nuestros alumnos merecen una despedida y, por ello, será un acto académico sencillo solo con alumnos, sin asistencia de familiares. Muchas gracias a todos por vuestra comprensión.

El Equipo directivo.