Presencialidad 2º Bachillerato y cambios en aulas/ Presencialitat 2n Batxillerat i canvis en aules

Estimadas familias:

Os informamos de que a partir del próximo miércoles 9 de diciembre el alumnado de 2º DE BACHILLERATO ACUDIRÁ AL CENTRO CON PRESENCIALIDAD DIARIA. Finalmente se ha conseguido que las dos aulas prefabricadas que teníamos previstas estén disponibles con todos los recursos y garantías de salud necesarios. De la misma manera se han realizado adaptaciones en otras aulas del centro (Aula Magna y Biblioteca) para poder hacer los cambios pertinentes que permitan dicha presencialidad. Dichas modificaciones y la nueva situación que se plantea suponen una reestructuración en la ubicación que afecta, además de 2º de Bachillerato, a los cursos 1º A y 4º D de ESO, PMAR y PR4.

De esta manera, a partir del próximo miércoles 9 la localización de los grupos será la siguiente:

• 2º Bachillerato A: Aula Bat 1
  • 2º Bachillerato B: Aula Bat 2
  • 2º Bachillerato C: Aula Magna
  • 1º ESO A: Biblioteca
  • 4º ESO D: Aula 204
  • PMAR: Laboratorio de Física
  • PR4: Aula 202

Estos cambios también afectarán a la ubicación de determinadas materias optativas de las que el alumnado será informado adecuadamente.

Recibid un cordial saludo.

El equipo directivo del centro

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Benvolgudes famílies:

Us informem que a partir del pròxim dimecres 9 de desembre l’alumnat de 2n DE BACHILLERAT ACUDIRÀ AL CENTRE AMB PRESENCIALITAT DIÀRIA. Finalment s’ha aconseguit que les dues aules prefabricades que teniem previstes estiguen disponibles amb tots els recursos i garanties de salut necessaris. De la mateixa manera, s’han fet adaptacions en altres aules del centre (Aula Magna i Biblioteca) per poder fer els canvis pertinents que han de permetre la presencialitat. Aquestes modificacions i la nova situació que es planteja suposa una reestructuració en la ubicació que afecta, a més de 2n de Batxillerat, als cursos 1r A i 4t D d’ESO, PMAR i PR4.

Així, a partir del pròxim dimecres 9 la localització dels grups serà la següent:

• 2º Batxillerat A: Aula Bat 1
  • 2º Batxillerat B: Aula Bat 2
  • 2º Batxillerat C: Aula Magna
  • 1r ESO A: Biblioteca
  • 4t ESO D: Aula 204
  • PMAR: Laboratori de Física
  • PR4: Aula 202

Aquest canvis afectaran també a la ubicació de determinades matèries optatives de les quals l’alumnat serà informat adequadament.

Rebeu una cordial salutació.

L’equip directiu del centre.