teatre en anglés: Ready, record, go!

Teatre en anglés: Ready, record, go!

El dilluns 18 de desembre l’alumnat de 1r i 2n d'ESO va anar a l’auditori de Castelló de Rugat acompanyat pel professorat per a assistir a la representació en anglés de l’obra de teatre "Ready, record, go!" Es tracta d’una activitat que fem tots els cursos des de fa uns anys, ja que ho passem d’allò més bé i a més, tenim l’oportunitat de posar en pràctica la llengua anglesa. Enguany, tots hem gaudit molt de la representació, ja que ha sigut molt divertida i els intèrprets ens han convidat a participar i implicar-nos activament en la trama. Al final d'aquesta, l’alumnat ha interactuat amb els actors de la trama i han tingut l’oportunitat de fer-los preguntes. Aprofitem un any més per a agrair a l’ajuntament de Castelló de Rugat per la seua col·laboració.