Club de lectura amb Arturo Padilla, autor de “Nadar o morir”

El dimarts 16 de maig l'alumnat de 2n d'ESO, sota la supervisió de les professores *Tatiana *Rosaleny i Elena Montagud, va participar en un club de lectura amb l'escriptor Arturo Padilla, l'obra del qual “Nadar o morir” és la lectura obligatòria del tercer trimestre en l'assignatura de Llengua castellana i literatura. Aquesta obra tracta un tema molt important tant per a docents com alumnat: el bullying.

Primer Arturo va parlar sobre diverses hipòtesis sobre el final, que queda obert i desperta dubtes en els lectors. A continuació, l'alumnat li va formular preguntes sobre el llibre i la seua carrera com a escriptor.

Va ser una xarrada molt amena i interessant, ja que els alumnes van descobrir coses que no sabien sobre la professió d'un escriptor i van quedar sorpresos.

Volem agrair a Arturo Padilla haver accedit a participar en el club de lectura i esperem poder continuar realitzant-lo els pròxims anys.