Visita a València de l’alumnat d’Història de l’Art

Visita a València de l'alumnat d’Història de l’Art

El 2 de febrer, l’alumnat d’Història de l’Art acompanyats per la professora Lluïsa Gallego han visitat la ciutat de València i han acompanyat a l’alumnat que participava en la Lliga de Debat.

La visita a la ciutat de València sempre és obligatòria, la capital té un gran patrimoni artístic que contribueix a fer que l’alumnat puga veure i tocar allò que impartim a l’aula. Vam visitar la zona antiga veient els palaus en els quals vivien els grups més rics, la basílica i la catedral, la llotja, el mercat central i també les exposicions d’art contemporani de la Fundació Bancaixa. Una retrospectiva de Joan Genovés, la més completa i important que s’ha realitzat fins a la data de l’artista valencià amb una revisió de la seua obra al llarg de sis dècades des dels anys 60 fins a la seua defunció el maig de 2020. L’altra de Jaume Plensa, una mostra que revisa la seua producció durant quatre dècades amb l’original influència de la literatura i les lletres en la seua obra com a fil conductor, sent la primera retrospectiva que es desenvolupa des del prisma d’aquest univers creatiu que ha sigut una constant al llarg de tota la seua trajectòria.

I ja que estàvem, vam assistir de públic a la Lliga de Debat i podem afirmar que el nostre alumnat ho va fer d’allò més bé, per a nosaltres, sens dubte els millors.

Fins ací tot... gaudiu de l’art.