Eixida a Dénia i Xàbia

El passat divendres 30 de setembre, l’alumnat de 2n de Batxillerat i 2n de FPB va realitzar una activitat extraescolar consistent en un itinerari a peu entre les localitats de Dénia i Xàbia. Acompanyat pels professors Alberto Gómez (Ciències Socials) i Beatriz París (Biologia i Geologia), l’alumnat va iniciar el seu recorregut a la Cala de Les Rotes de Dénia i va travessar el Parc Natural del Montgó fins a arribar al port de Xàbia. Al llarg de la ruta, es van realitzar diferents parades didàctiques per observar i comentar monuments històrics com la Torre del Gerro o accidents geogràfics com el Cap de Sant Antoni. La jornada va concloure amb una travessia en vaixell fins al port de Dénia que va permetre apreciar la línia de la costa des de la mar.