Cursa Solidària

1a Cursa Solidària contra el Càncer

El passat divendres 1 d'abril l'alumnat i el professorat del nostre centre va participar en la 1a cursa solidària en benefici de l’Associació contra el càncer de Castelló de Rugat celebrada pels carrers del mateix poble.

Gràcies a l’aportació solidària de l’alumnat i del professorat es van arreplegar 489,70 euros, amb les vidrioles que portava el professorat es van aconseguir 180 euros i de la venda de polseres 33 euros, això fa un total de 702,70 euros. Per tant, vam aconseguir diverses coses: una magnífica recaptació, conscienciar al nostre alumnat sobre la necessitat d’ajudar a la societat i, a més a més, la pràctica de l’esport.

El recorregut era de 3 km i es podia fer corrent o caminant. Més de 150 alumnes i alguns professors van fer la modalitat corrent i a la fi es van repartir 12 premis que van consistir en diplomes i tiquets de regal per a esmorzars saludables a la cafeteria de l’Institut.

Volem també agrair la col·laboració dels 32 voluntaris, de la policia local, de l’Ajuntament de Castelló de Rugat, de Caixa Ontinyent, de l’Associació contra el càncer de Castelló de Rugat i sobretot del nostre alumnat i professorat que han fet la possible cursa, i que esperem que siga la primera de moltes més en els anys pròxims.

Ací teniu algunes imatges i vídeos que ens va deixar aquesta esplèndida jornada

Preparant la cursa i fent escalfament

L'espectacular vídeo de l'eixida:

Algunes fotos de la cursa:

Les imatges de l'arribada a meta:

I les fotos dels pòdiums: