Viatge a Madrid

Viatge a Madrid de l'Alumnat de Batxillerat

El passat 23 de març, l’alumnat de 1er i 2n de Batxillerat va realitzar un viatge de tres dies a Madrid organitzat pel departament de Geografia i Història. Acompanyats pels professors Lluïsa Gallego, Ana Galbis i Alberto Gómez, els grups van completar una variada agenda d'activitats que va incloure la visita al Museu del Prado (amb el comentari de pintures a càrrec de l’alumnat d’Història de l’Art), un recorregut pel Madrid dels Àustria i els punts més representatius de la capital d'Espanya, el visionat d’una exposició sobre la Soah i el camp d’extermini d’Auschwitz a la Casa Sefarad i, com a colofó al viatge, l'assistència al musical del Rey León en la Gran Via.

En definitiva, una eixida intensa però molt satisfactoria de la que vos mostrem algunes imatges.